Кошик
553 відгуків
+380 (98) 019-93-39
FILLER9.com.ua
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаШановні покупці, перевіряйте посилки, не виходячи з відділень "Нової Пошти", у присутності співробітника Нової Пошти. У разі Пошкодження/Невідповідність/Нестачі товару прохання написати Претензію Новою Поштою і зателефонувати нам за телефоном (098)0199339 в робочі години. Претензія по посилці задовольняється, якщо була зафіксована співробітником служби доставки "Нова Пошта" Всі зауваження приймаються до Моменту виходу з Нової Пошти. Якщо ви забрали товар без перевірки, а потім виявили невідповідності - Претензії не приймаються і це означає, що куплений товар належної якості і повністю відповідає вашим вимогам
  • СамовивізПри заказе на сумму от 1000 грн. Оплата заказа только наличными. Заранее дата и точное время перед приездом оговариваются с менеджером.
  • Міжнародна доставкаОформить заказ можно в Viber или Whatsapp по номеру +380980199339 Товар отправляется на следующий день после получения 100% оплаты. При отправке заказа вам будет выслан номер накладной, по которому можно отслеживать движение груза онлайн на сайте транспортной компании. Срок доставки 7-14 дней ( в связи с карантином срок доставки увеличивается, рекомендуем отслеживать вашу посылку по номеру накладной). Товар покидает зону нашей ответственности при приеме посылки транспортной компанией и отправки посылки на адрес клиента. Ми не несемо відповідальності, якщо товар пошкодили, загубили або йде затримка з транспортування.

Способи оплати

  • Післяплата
  • На карту - ЧЕКАЮ на ДЗВІНОК - хочу обговорити цікаві для мене питання
  • На карту - ДЗВОНИТИ НЕ ТРЕБА - чекаю смс в Viber з реквізитами для оплати
  • Накладений платіж (передоплата на карту 100 грн)100 грн вноситься на карту, решту Ви доплачуєте на Пошті. При оплаті замовлення Післяплатою на відділенні Нової Пошти Ви оплачуєте суму за замовлення + комісію за грошовий переказ 20 грн + 2% від суми замовлення
Шановні покупці, перевіряйте посилки, не виходячи з відділень "Нової Пошти", у присутності менеджера. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, повертайте співробітникові Нової Пошти, ми обов'язково його замінимо. Претензії за замовленням приймаються тільки в момент доставки на Новій Пошті. Повернення і обмін косметичних засобів не передбачено відповідно до Закону Про захист прав споживачів. Детальніше: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text
  • Вся продукція має сертифікати якості. На Вашу вимогу, ми надаємо документи, що підтверджують якість пропонованої нами продукції, в Момент здійснення операції і лише після оформлення замовлення на сайті.
  • Парфумерно-косметичні вироби належної якості, відповідні специфікації замовлення, обміну та поверненню не підлягають (витяг з Постанови КМУ 19.03 1994р. № 172).
  • Магазин залишає за собою право просити внесення часткової передоплати (авансу)

Увага! Колір, відтінок вироби, дизайн упаковки товару на фотографії може відрізнятися від реального. Магазин не несе відповідальності за зміни і ребрендинг, який здійснив виробник.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner