Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Шановні покупці, перевіряйте посилки, не виходячи з відділень "Нової Пошти", у присутності співробітника Нової Пошти. У разі Пошкодження/Невідповідність/Нестачі товару прохання написати Претензію Новою Поштою і зателефонувати нам за телефоном (098)0199339 в робочі години. Претензія по посилці задовольняється, якщо була зафіксована співробітником служби доставки "Нова Пошта" Всі зауваження приймаються до Моменту виходу з Нової Пошти. Якщо ви забрали товар без перевірки, а потім виявили невідповідності - Претензії не приймаються і це означає, що куплений товар належної якості і повністю відповідає вашим вимогам
- При заказе на сумму от 1000 грн. Оплата заказа только наличными. Заранее дата и точное время перед приездом оговариваются с менеджером.
- Оформить заказ можно в Viber или Whatsapp по номеру +380980199339 Товар отправляется на следующий день после получения 100% оплаты. При отправке заказа вам будет выслан номер накладной, по которому можно отслеживать движение груза онлайн на сайте транспортной компании. Срок доставки 7-14 дней ( в связи с карантином срок доставки увеличивается, рекомендуем отслеживать вашу посылку по номеру накладной). Товар покидает зону нашей ответственности при приеме посылки транспортной компанией и отправки посылки на адрес клиента. Ми не несемо відповідальності, якщо товар пошкодили, загубили або йде затримка з транспортування.
Способи оплати
- 100 грн вноситься на карту, решту Ви доплачуєте на Пошті. При оплаті замовлення Післяплатою на відділенні Нової Пошти Ви оплачуєте суму за замовлення + комісію за грошовий переказ 20 грн + 2% від суми замовлення
- При оплате заказа Наложенным платежом на отделении Новой Почты Вы оплачиваете сумму за заказ + комиссию за денежный перевод 20 грн + 2% от суммы заказа
Шановні покупці, перевіряйте посилки, не виходячи з відділень "Нової Пошти", у присутності менеджера. Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, повертайте співробітникові Нової Пошти, ми обов'язково його замінимо. Претензії за замовленням приймаються тільки в момент доставки на Новій Пошті. Повернення і обмін косметичних засобів не передбачено відповідно до Закону Про захист прав споживачів. Детальніше: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text
- Вся продукція має сертифікати якості. На Вашу вимогу, ми надаємо документи, що підтверджують якість пропонованої нами продукції, в Момент здійснення операції і лише після оформлення замовлення на сайті.
- Парфумерно-косметичні вироби належної якості, відповідні специфікації замовлення, обміну та поверненню не підлягають (витяг з Постанови КМУ 19.03 1994р. № 172).
- Магазин залишає за собою право просити внесення часткової передоплати (авансу)
Увага! Колір, відтінок вироби, дизайн упаковки товару на фотографії може відрізнятися від реального. Магазин не несе відповідальності за зміни і ребрендинг, який здійснив виробник.